Politica de Retur
Dorim să îți oferim bijuterii ideale pentru tine, însă în cazul în care din diverse motive nu ești mulțumit(ă), dorim să rezolvăm amiabil și să te bucuri de o bijuterie așa cum îți dorești.
Conform O.G. 34/2014, produsele nepersonalizate (fără gravură) se pot returna în ambalajul original (chiar dacă acesta este rupt) și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, prin poștă sau curierat rapid, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
În cazul în care doriți să returnați un produs nepersonalizat comandat de pe site-ul goldenstories.ro, trebuie doar să ne comunicați intenția dumneavoastră prin email la adresa contact@goldenstories.ro. Vă rugăm să comunicați datele dumneavoastră complete, adresa la care s-a făcut livrarea, numărul comenzii, produsele pe care doriți să le returnați și prețul acestora, iar dacă optați pentru modalitatea de rambursare a sumei plătite în cont, datele de cont în care doriți să vi se ramburseze suma plătită.
În cel mai scurt timp, veți primi prin email sau telefonic o confirmare a înregistrării cererii dumneavoastră de retragere, care va conține și adresa exactă la care trebuie să faceți returul.
Aveți posibilitatea de a returna produsele prin orice mijloc de curierat dar livrarea trebuie făcută direct la sediul companiei noastre și nu la oficii poștale sau birourile curierului. De asemenea aveți obligația de a suporta costurile ocazionate de returul produselor. Nu acceptăm retururile realizate prin Poștă cu ridicare de la sediul Poștei.
Aveți obligația de a returna produsele pentru care v-ați exprimat dorința de retragere din contract în termen de cel mult 14 zile de la data comunicării conforme a deciziei de retragere.
Contravaloarea mărfii returnate, va fi restituită sub formă de virament în contul bancar, cu obligativitatea ca acesta să fie deschis pe teritorul României, fără întârzieri nejustificate, în maxim 14 zile după primirea produsului returnat.
În cazul unui retur dumneavoastră aveți obligația de a suporta costurile de transport pentru livrarea comenzii dar și pentru returul ei. Exemplu: Dacă ați achiziționat un produs în valoare de 100 lei și ați plătit 100 lei + 15 lei transport pentru livrarea comenzii veți primi înapoi suma de 100 lei care reprezintă contravaloarea produsului dar nu și cei 15 lei care reprezinta contravaloarea costului de transport.